buad baik berpada pada buad jahat hanya sekali :)



Assalamualaikum.

kawan2 mmg snang nak cri kat dunia nie. tp nk cri kwan baek or shabat mmg susah. aku dah lalui suma nie, ada kwan bek, ada geng, ada kwan2 biasa. sumanya penah merasa asam garam persahabatan. tp bla fkir2 blik, btpa aku nak sedih2 sb kwan, ada depa pnah engat aku,? ada depa pnah fikir depa bt apa kt aku? huh. xguna aku nak sedih2 psai depa. aku ckap psai nie aku xmksudkan spa2 pon. nie untuk umum . Aku nk cta skit , dlu aku ada sorg kwan nie, aku syg sgt kt dia, wt apa pon msti engat dia, nk p mna msti ajak dia. tp aku xfhm, bla dh mcm lma xcntct, dia dah jadi macam laen . xpham btol.da lupa kwan la 2.aku xkesah, sb xda keuntungan apa pon aku kwan ngn dia. cuma niat aku kwan ikhlas jaw. mybe dlu aku nie jenis yg lembut, org nk bt apapon kt aku,aku xkesah dlu, tp skarang x lg. cuma 1 ja aku nk gtaw kt sni, aku syg dkt kwan2 yg syg kt aku n engt kt aku. bg org yg aggap aku bkn kwan hmpa , aku pon x anggap hmpa kwan. aku xkesah.aku nk be friends dengan suma org law xmau sudahla. xda rugi dan untung di sini..fullstop ^_^