So happy i could die


okay first of all aku mnta maaf sebab byk nyusahkan org. even aku rasa nie small matter jaa cumaa org laen ckp hat tuu hat nie dia jadi besaq gilaaa babi mcm kes pembunuh bersiri jaa tapi laen laa aku nie. Okay tipu -,-

mak ayah . kakak mintak maaf sebab tak bole jadi yang terbaik . semua yg kakak apply under gvrmnt semua tak dapat al maklumlaa budak BODOH kan ? act aku sedih sangat. Ayaq mata nie dok tup tap tup tap jatuh sebab tak dapat tawaran mana2. Sumpah aku rasa macam diri aku nie terlalu dan tersangat lah BODOH BENGAP BENGGONG and so on lah . MUNIRAH BINTI MANSOR ! kenapa dulu time belajaq hg suka main main .? see. Jadi macam nie baru nak meyesai thn teriak . teriak pon tak guna dah. Past is past.

Aku taktau mana nak mula sekarang nie. Aku nak mula hidup baru. Aku nak jadi MUNIRAH yg baru. Aku nak stdy betoi2 ! tapii….. aku nak stdy mna.? Semua dah terlepas. Kolej murni ? kptm ? unikl ? ktp ? kbm ? semua dah terlepas gara gara aku nak tunggu benda yg tak pasti nie ! and at last aku tak dapat pon tawaran tuu. Yeaayyyyy ! padan mukan hg MUNIRAH ! ajaq muka. Hg buad serupa hg pandai nak tggu yg gvrmnt. Haha.

Lastly, mak ayah. i do loving both of you so much.and i truly am sorry for my mistakes since i am born.banyak masalah yang kakak buat dulu,time tu mungkin I tak matang kan.and now I know yang mana buruk apa semua. Kakak tau mak dengan ayah mesti sedih sebab kakak tak dapat mana2 kan. ? I truly am sorry for my mistakes :( love both of you till ends of my life