I'm so thankful. aminn :))


eh eh sekejapp ja eh masa berlalu. aku dah pun nk masuk study. hmm so sebelum masukk ni. mmg laa nk enjoy gilaa gilaa ah ! Sedihnya nak tinggal kawan kawan,parents,.I will start a new life.Insya-Allah.aku akan jadi seorang yang lebih baik dan berguna. . Dear Mummy, Daddy. I always miss you even when you're around. Im sorry. Sorry for making you mad. Sorry for everything I said. Sorry im lying to you. Sorry if I disappointed you. Sorry if I hurt you. Sorry that we had to fight. Sorry for everything. ILOVEYOU !

And to All my Epeeps really make my whole day..I love you all sooooo much. I've met so many really incredible people here and I'm so thankful everyday that I have such awesome friends!!

Honorable mention: wawa,faten,dayah,odah,ijah,anis,hazel and of course wany, you all make me laugh....think...smile....cringe.... and give me so many warm fuzzies I don't know what to do with them all. You bring my spirits up and make me feel like it's normal to dress like a cat girl everyday. It's so nice to meet people that are like you. *moon udah udah lee speaking nyee. Hakhak. Sorry if grmmr tak betoi. Al maklumlah tak reti cakap omputeh tapi nak cakap jugak. Aummm

time sekolah dulu la yang aku paling rinduu sangat sangat. Farez,hanim,cumi,mirin,jat,mirul,azrul,zul,mierza,syira dan ain kita selalu dok belakang tambah tambah time akaun,kerja kita makan saja.makan makan makan.nampak makanan,memang geng blakang lah.si izzati selalu bawak makanan then bagi dekat aku time aku mengantok sebab dea takmau aku tidog. Hee. Then dea suka gerak aku time aku tidog dalam kelas. Thnks sygg. Kalau tadak hg aku taktau macam mana. Hihi. Aku ingat lagi geng kita selalu kena denda dengan cikgu. Ada hari tu kita kena denda dgn cikgu bm sebab tak buad karangan then kita kena buad kat luaq kelas . punya la malu tadak dah sebab geng laki kat ataih dok tengok. Huhu. Then time f4 aku ingt lagi aku dgn odah kena dok luaq kelas sebab masuk kelas lambat . cikgu marah gila last2 baik jugak siap suruh kami dua p tengok lab kosong ka dak. Hee. Kita selalu lawan cakap cikgu tapi tadak la kurang hajaq. Grr. Then time dok hostel kita selalu bergadoh. Macam macam jadi dekat hostel tapi aku rindu sangat sangat dekat geng p5 yg kena anti gila gila dengan senior tu tambah tambah geng K PIKAH. Hehe. Bila kita semua bole duduk sekali lagi? Aku rindu hmpa semua. Makan sama sama, tidog sama sama, mandi sama sama, stdy sama sama. Boleh dikatakan semua sama sama. Hmm. Now semua dah bawak haluan masing masing. Semua dah jauh da. Nnti kita buad reunion nah. ? tapi bila kita dah ada anak laa aku nak tgk anak sapa comei lagi. Hihi *merela. Hmpa semua stdy elok elok nah? Takmau main main macam dekat sekola dulu dah. Jangan lupa aku pulak nnti :)

One more thnks for who support me from the back and whenever my situation is. Wawa wany and you are someone that I love so much thanks support me sangat sangat sangat.I just cant imagine if they are absent in my life(sorry,grammar kantoi!).bila aku ditindas dan dipermainkan or whatever it is.depa yang paham aku. ILOVEYOU. eh eh lupa pulak thnks Varliosa Voxtex sebab selalu dengaq prob aku event kita baru rapat since this year tapi rasa macam dah rapat lama dah. CIAHAHA.


LASTLY, IF AKU ADA BUAD HAMPA SAKIT HATI KA AKU ADA TERKATA DEKAT HAMPA KA TAK PON HAMPA ADA TAK PUAS HATI KAT AKU PASAI KES DULU DULU KA AKU NAK MINTAK AMPUN DARI HUJUNG KAKI SAMPAI HUJUNG RAMBUT. SEMUA MANUSIA PENAH BUAD SALAH KAN? I LOVE YOU ALL MY EPEEPS !