aku bosan =="


eheeeeeemmmmm. cam naa posaa hari ni ? okay ka dakk ? haa tak posaaa eh ? jangan tipuu tauu. bulan posaa ni tak baek tipuu tipuu. tipuu sunat boleh laaa kot. ERK?. heehe. hari ni kan kan. Kita tdoq lepas sahur sampai pukoi 1 setengah petang. Kelia kan? HAHAH

hari ni kann kannn. p bukak posaa dgn roomate aku haa. Fara shi nama dia. to be honest laaa. dia tak sama dgn apa yg aku rasa pasai diaa. haa dont judge a movie by its synopsis. *haaa ngada jaa aku tukaq idiom laen haha. eh eh tapi jgn ingat aku p bukak posaaa dgn diaa jaa nah. mesti laaa ada sys aina and abg hafiz sama. sumpahh depa dua tu comel even suka gadoh manja.tapi comel jaa aku tgk. eheeeeheee.

Fyi *munirah mansor tengah bersabar dengan perangai orang sekelilingnyaaaaa. haaa aku mmg tgh sabaq pun. chill sudah. tapi biaq aku diam xpaaa jgn sampai aku bersuara. haih jgn sampai aku xsukaa dgn sikap anda semuaaa. ada tahapnyaa kesabaran aku ni. klu aku masih senyummm ni haa dont worry aku still okay. jgn sampai aku tarik mukaa jgn sampai jatuh air mata aku lagi.*aku syg hampa semuaa tau dakk ! *

haha relax dulu ngaji dulu awai g nk pkiaq nk jadi apaaaa. calon suami pun xdak g nk pkiaq pasal kejaa dah. ERK.dah dah aku melalut pnjg dah. nk habaq mai kata.when a child tries to act like an adult, its not cute at all. :DD boleh jaa jadi mcm mature sket tp kena sesuai dgn diri kita. jgn terhegeh hegeh nk mature klu tak reti. buruk aku tgk. ' *okay nk p tidoq paa semuaa okay babai. Lebiu sental sental guys !