baju sekolah


WARNING ! ENTRI INI SANGAT SANGAT TERSANGAT PANJANG ! TAK LARAT NK CELIK MATA TOLONG JANGAN BACA. SEKIAN. MAKASIH. *patot laa BM aku dok B jaaa. =='

aku campoq adok abeh hat tahun lepas tahun ni dan tahun depan. ERK. apa apa pun selamat mencangak depan laptop sehingga menjuling mataa membaca kemerapuan aku ni. -..-'

awww ! title kat ataih tu bukan maen lagi. hehe. aku sekarang tgh touching terokkk sgt kott. tak tauu kenapaa. aaa. semalam dengaq lagu Bruno Mars *dia bukan boyfriend aku. so korg boleh ambik jaa dia :D aku dengaq lagu Talking To The Moon. ouchh ! menangis aku haa. selalu aku dengaq lagu tuu sebab sorg jaaa. jeng jeng jeng ~ sapadiaa ? tak tauu tak tauuu.

weii. penah tengok Munirah Mansor pakai baju sekolah dak? penah tgk Munirah Mansor tanpaa mekap dakk ? wheuuu ~ pucat mampuih. rasa mcm bukan Munirah Mansor dah. ==' *tangan di dada mata ke atas (okay aku dah pandai guna ayat ni. dulu aku tertanya tanya jugak menatang apa ni sebab membe aku,fares tuu selalu cakap. tapi aku masih tak tauu benda apa ==' ) * taraaaaaa ~ ! eheee. tgk tgk tahap selekeh gilaa aku dulu dulu. kbai * maluuuu.



Eh ehhh. Sapa ni? Ni titieww lewww. Buruk kan? Hihi. Kisah pulak :P




Ni laa kawan kawan gedik titiew dulu. Titiew suke godikss dengan diorang. Geng titiew selalu kena dengan ckgu. Sebab apa? Sebab ckgu jealous letieww kami semua comel. Hihi. *okay gediks -..-




Yang ni farez dengan ain. Ain aku rindu hg tau dak. Aku nak kita baik macam dulu balik. Hg mai tdoq rumah aku aku p tdoq rumah hg then malam2 kita wc lepas tu kita berangan atas katil sama sama. I miss that moment mates :( seriouslyyy



Okayyy kami dua memang budak pandai sebab keluaq dewan exam awai. Hihi. Rindu semut keding tuuu ;(



Comel kan dia. Hmm. Babe kita dah besaq right? Takmau la gadoh gadoh macam dulu dah. Aku mintak maaf dekat hg pasai dulu. Aku harap kita macam dulu balik. Lepak sekali, makan sekali, bercuti sekali then tidoq pon sekali. Aku rindu hg masak megi. Hihi. I miss you mates :’)



Lastly, i just cant explain how much iloveyou girls :))

okay you all. jumpa lagi next time. iloveyou readers !


p/s: A smile is the best makeup any girl can wear.