Ikhlas itu datang dari hati bukan rupa.


like seriously, i want to warning warning you all that i cant speak English very well. -.-' duhh, whatever. eh apa macam final exam hari tu? mesti best kan ? mesti boleh jawab SEMUA kan? Muehehe. first first sekali aku nk habaq. aku rnduuu org jauhh ni. tau dakk sapaaa ? sorry i cant tell youu. find it out by yourself. *mengada kan aku. rasa nk boh penyepak dakkk ? * haha.

act, semenjak dua menjak ni aku rasa sedih sangat. Okay mybe ramai orang akan cakap ceni. “ishh punpuan ni asyik sedih ja, asyik tacing ja, meluat aku”. Okay kalau meluat tolong blah okay? Ada aku kisah ? nak buat macamana dah hidup aku macam ni. Asyik sedih jaa ;( tapi ada 1 ja yang boleh hilangkan sedih aku. Nak tau apa? SHOPPING dengan kawan2! Hihi ;) annoying kan? Kisah pulak aku =,=”

now semua orang dah cuti sem aku ja tak cuti2 lagi. Dah la nnti cuti duaminggu ja. Oh damnitt! Geram gila aku macam nak maki maki ja. Nasib iman kuat lagi. Haha. well baru aku tau macamana rasa bila jadi student nurse ni. Ajaq muka hg moon oii. Dulu gatai ambik sangat course ni. Haha.

semalam kan aku p jumpa doc, doc tu handsomeeee ;) hehe. Tapiiiiiiiii, doc tu bagi berita yang sedih dekat aku :’( dia cakap ceni “lepas I masukkan benda tu saya nampak ada ketumbuhan kecil dekat situ that’s why dia bleeding, lagi 2mggu you jumpa pakar okay?”. Ouh damn! Aku rasa macam ****. Then naik atas puan aku cakap pulak moon you kena jaga pemakanan you kalau you tkmau kena oprate. If lagi 2mggu you p sana depa check lagi teruk you kena oprate. Time tu mmg aku nak nages aa Cuma aku cover ja. Gilaaa! Takan nak nages depan patient kot. Balik tu aku call parents aku cakap pasal semua tuu depa bagi semangat kat aku. Depa kata tkdak apa laaa, benda awai lagi kita boleh cegah. Haha. thnks mom dad sebab bagi semangat :’)

tapi pagi tadi still bleeding lagi. Lagi banyak dari semalam. Masuk ni dah 3 hari kot. Padahal aku dah makan ubat semua. Ya Allah aku mmg nages gila2. Aku takot sangat. Aku harap sangat takda apa2 jadi dekat aku. Aminnnn :’)

p/s: It hurts the most when the person that made you feel special yesterday makes you feel so unwanted today.