Waitinf for beutiful rainbow :')



Hi awok-awok semua...sejak kebelakangan ni, saya terfikir patut atau tidak saya buat semua ni. saya terfikir layak ke saya untuk merasa kebahagiaan yg mcmni. ada kala saya takut hanyut, ada kala saya berharap saya boleh jadikan kisah kita hikayat yg tiada penghujung, dan bawak ke mana saja saya pergi. mmg hati saya ikhlas sayangkan awak. dalam pada tu saya takut saya sakitkan hati awak dalam sedar atau tidak. saya takut tak dapat buat awak rasa istimewa. saya nak jadi orang yang awak boleh bergantung. saya peduli kalau awak sedih, saya peduli semuanya tentang awak. kadang2 saya tak percaya apa yg saya tengah lalui, sukar untuk saya tafsir apa yg saya rasa. Tapi sekarang semuanya sudah berubah sekelip mata. Saya dah takda awak dan takda tempat nak share problem, nak manja nak merapu. But I respect your decision, awak nak kita kawan macam dulu kan? Mybe tu boleh buat awak happy saya sanggup tapi satu ja saya mintak, tolong lah jangan couple dengan mana2 perempuan buat masa ni. Sumpah demi Allah saya tak sanggup tengok awak dengan perempuan lain :’) tiap tiap hari saya ingat awak dan pada masa yang sama air mata saya mesti mengalir. Bodoh kan saya? Terlampau sayang dan mengharap relationship kita akan pergi jauh. Hahahaha. Sangat bodoh :)

"kalau penguin jumpa soulmate dia, they will stick to each other until the end. dan kami pun bagilah nama cinta sejati tu, "cinta penguin" ! hahaha. awak cinta penguin saya? xtau lah... sy xleh ckp, terlalu awal untuk sy kta, dan terlalu mudah kalau nk nyatakan... (cuma Dia ja yg tau) apa yg sy harap biarla cinta sejati tu dtg dari Dia, bukan dari anasir jahat..." *copy paste



Terus terang cakap saya sedih bila terbayang hari-hari ini takkan berterusan selamanya... esok mungkin berbeza, lepasni takkan ada kelibat awak, tak boleh nk intai senyuman awak, dengar awak ketawa dan mungkin lepasni kita bawak haluan masing-masing... di tempat yg sangat berbeza(mmg dunia kta berbeza pun >,<), saya takut untuk dilupakan dan takut jugak melupakan. Tapi... saya percaya pada takdir, kalau tu yg Dia aturkan saya yakin tu yang terbaik. Kalaulah masa tu boleh berhenti, saya nak sangat masa tu berhenti ! :) dalam diam awak dah ajar saya sesuatu yg sngt bermakna...... awk ajar saya untuk percaya 'cinta' tu wujud...I don't know what kind of life awaits me, but I just wish you'll be around because I've fallen for someone that I've never expected to... I still can't believe it even now... "Psstt saya rasa saya terlalu sayangkan awak, bila tengok awak tersenyum sudah cukup untuk buat hidup bermakna :) hehe" 


dan saya terbaca ni dari status kawan saya :) saya nak Allah sampaikan mesej saya bukan MAXIS. haaa boleh kan boleh kan? harap boleh...