JANGAN TERLALU BAIK ^^

bila org cakap, hiangg perlu percayakan kawan dr buah hati..
u should..
bila org cakap,kawan lebih jujur dr buah hati..
its TRUE.. but, don’t overdo it

trying to face the truth
but is it true?
entah..aku sendiri xdapat nak pastikan semua ni
perlu ka aku cari kepastian ni?
kalau dah aku yakin dgn jawapan aku sekarang
dapatkah aku bertahan?
bagi aku susah.
apa salah aku?memang manusia tak perfect
aku pernah buat salah,tapi besar sangat ka salah aku ni?
sebelom ni aku xpernah nampak salah hiangg
aku hanya nampak hiangg terlalu naif sangat dan membuatkan aku ni serba salah untuk pkiaq hiang bukan bukan and sebab hiangg layan aku terlalu baik,aku jadi buta drpd nampak perangai hiangg yg sebaliknya
thanks sayang.
aku terlalu baik bg hiangg ?memang. aku pon rasa mcm tu
nak tau sebab apa? sebab aku percaya hiangg bodoh!
aku terlalu baik dan membuatkan aku terlalu bodoh di depan hiangg
aku letak kepercayaan kat hianggg. Aku cerita semua problem aku dekat hiangg
tapi apa hiangg buat kat belakang aku?
YA ALLAH. !
tabahkan hati aku.

p/s: buat jahat lagi baik dr buat baik. ryte .?