Cinta jarak jauh. Mungkinkah??




Assalamualikumm bloggerzzz! :D Sihat? Alhamdulillah, amin. Aku pun sihat jugak. TERlebih sihat ni haa. Harini dah 14 April, kejap ja dah bulan April dah. Kejap ja nak habis sem2 dah. And kejap ja dah nak final dah. Okay *dupdapdupdap*.

Berbalik kepada tajuk di atas, yes long distance relationship. Hmm, tadi time aku tengah nak update blog aku terbaca tweet bf aku. Dia macam tau tau ja aku nak update pasal long distance relationship ni. Hahaha. Sedih kan bila sorang dekat barat sorang dekat selatan? Ntah apa lah dia buat dekat sana. Dia keluar dating pun mana aku tau sebab jauh kan. But aku tau dia tak buat macam tu. *rolling eyes-,-

Persoalannya sekarang adakah aku boleh mengekalkan hubungan aku dengan si dia yang disayangi itu? -..-' Jawapannya adalah BOLEH, tetapi perlu mendail number hati pasangan dan menghubungi dia selalu agar terasa dia dekat disisi. hahaha.

Sambil dengar lagu and sambil bbm dengan si dia dan juga sambil fikir cinta jarak jauh? mungkinkah?? bagi aku jauh or dekat sama ja takda bezanya walaupun dekat kalau hati dah tak sayang tetap tak sayang, yg penting orang yg kita cinta itu sendiri bukan jarak 200km 500km or yg sama waktu dgnnya. Kawan aku selalu cakap, “Love is about 2 people” and takda kaitan dengan jarak pun so lepas ni hati/otak tolong laa jangan nak fikir bukan-bukan, ingat laa susah nak bina sesuatu dan ia mengambil masa yang lama tapi nak musnahkan sesuatu mmg mudah. Dear you, yes I love you and really do ;)



*I dont ask you love me like Edward loves bella, I want you to love me how you wanted yourself to be loved by me. I just want you to have your own way on expressing your love towards me, I just want to see how much you miss me, i want you kiss and hug me like there's no tomorrow.