If only you knew :')





Bagai menanam benih di rumput hijau. hari-hari siram air, dah ada air, tapi pokok tak tumbuh-tumbuh. sebab apa? sebab rumput banyak sangat, benih nak dapat sunlight susah. banyak halangan. Macam tu lah aku, hari-hari ada benda dalam otak nak update, tapi banyak halangan. nak update ja ngantuk, nak update ja malas, nak update ja ada hal. alasan banyak sangat. Macam sekarang, alasan nak tidur, penat hari-hari spend-time dengan kawan kawan pegi sana sini. Hmm hmmmm, guys nak tanya sikit. Salah eh if gf tu stalk bf sendiri? No right? Khairul amiring, sometimes aku takda niat pun nak stalk hg but apa yg hg tweet tu naik appear dekat timeline and suddenly aku nampak benda yg tak sepatutnya and that’s why aku TERstalk. Hello,gf mana tak jelous if bf diorang macamtu? Until my friends semua cakap eh moon kau takda perasaan eh bf kau buat kau macamtu and bla blaaa. And I was like, haha nak cakap apa lagi senyum je lah. Sayang y knw what? If you dapat perempuan lain mesti diaorg dah tak tahan okay. Aku sabar ja dengan hg aku kurangkan ego aku yg setinggi gunung kinabalu tu sebab hg okay? Kalau di ikutkan ramai kawan2 aku marah and cakap aku ni bodoh, orang lain yg better dari hg nak kan aku tapi aku tolak yg baik and caring sangat2 aku taknak tapi still pilih hg. Memang la sometimes aku rasa bodoh jugak sebab tak terima yg lain before ni tapi aku rasa tak rugi sebab aku ada hg aku sayang hg tapi hg ada sayang aku? Ada? Hg suka bagi aku makan hati dengan hg. Aku sengaja tak bbm hg sebab aku nak tengok hg cari aku or tak tapi hg tak cari pun. Seronok dengan myra tu mybe? Haha. opsss ;) biasa la aku ni duduk jauh, dia dekat dengan hg so boleh selalu jumpa ha? Sanggup kan hg block gf sendiri dari twitter? Alasan sebab taknak bergaduh. Hahaha. I’m not stupid at all laaa. Hg block sebab hg takut kantoi kan? Takut aku tau hg dengan dia? Takut orang tau kita couple? Aku sayang hg then macamni hg buat dekat aku? Great sayang just great! *Clap clapppp ;) aku rasa macam aku syok sendiri tau tak? Aku ja lebih lebih tapi hg tak pun siap boleh dengan orang lain lagi. Sometimes aku rasa malu bila orang cakap hg dengan dia dah break eh? Kenapa dia macam mesra dengan perempuan tu? Hati perempuan mana tak terluka? Tell me? Alia selalu cakap aku bodoh sebab terlalu setia and tak pasang yang lain. Masalahnya aku tak suka curang if couple tapi kalau couple selalu jadi macamni. Aku dah giveup dengan lelaki. Tak boleh eh kalau couple tu korang setia? Tak boleh? Y knw what,it kind of sucks how much you can mean to someone at the point and then a moment later it’s like you’re noting to them. And you told me you loved me but why whyyy did you leave me all alone and do this to me? Mindfucked! I know I’m not perfect and I make a lot of mistakes but if only you knew, I love you so much even hg dah buat aku menangis and sakit hati sayang. Selamat malam, tutup lampu semua. Sambung esok.



assignments yang berlambak lambak are pilling up for this three weeks.
ditambah pula dengan berukband yang -___-.
harap maklong.