August :')


Hello 2012. Now is August. I've been through a lot of masalah, I miss my bestfriends and I miss my ex bf a lot L. Like fucking a lot shittt I guess. All my friends is amazing. I swear, I am so lucky to have them. Walaupun sometimes theyre so annoying, but well semua org ada keburukkan & kebaikan masing masing. Sumpah, dan berharap, after this takan gaduh ka, no, taknak. Siapa nak gaduh, siapa suka gaduh, haha no one

Sem 3 hahahahahahah stress nak mampus. A lot of asgmnt must to do. Kena struggle kaw kaw punya. I miss form four, I miss form five. Sekarang dah masuk UNIKL, dah besar dah. I miss Twitter, Tumblr & Facebook BUT bila fikir balik, obses dengan benda ni semua, tak dapat apa pun sebenarnya. I mean, haha drama bersepah sepah, menyampah. & plus, terlalu obses, sampai hilang rasa nak study semua, mmg tunggang langgang studies ku. Lagipun, obses semua benda tu bukan boleh dapat straight A's, haha.

Really really really really hope, boleh hilang ingatan pasal dia. Tapiiiiiiiii, hati still sayang :) If you can know that you are my only one and I still love you and waiting for you :) *lap air mata