lelaki zaman sekarang -,-"




HikHokkkk. Sila abaikan gambar over di atas :D Setelah di banci, di selidik, di tanya-tanya kepada sesetengah pihak akhirnyaa aku dapat buat kesimpulan ''jatuh hati kepada insan yang di panggil lelaki memang susah'' sedarilah anda jatuh cinta BUKAN ketika anda bersama si dia, tetapi pada saat si dia tidak berada di hadapan anda. OK straightt too thee point, Kenapa lelaki hanya mengejar wanita yang memang uptodate habis yang nak dijadikan gf? Kalau di tanya kepada aku lelaki seperti apa yang aku harapkan untuk di jadikan suami/boyfriend jawapan aku adalah ''yang boleh membimbing aku dunia akhirat, baik akhlak dan agama dan BUKAN lelaki yang boleh menerima sebarang perempuan untuk di jadikan girlfriend/isteri tnpa melihat dari pelbagai sudut''



Kalau lelaki boleh terima perempuan yang memang up to date habiss, (tolong faham maksud up to date habiss nehh dgn baik baru anda akn faham apa yg saya smpaikan) yang seksi, yang hot bagai masuk dalam kehidupan dia memang sah lelaki tu sama je macam perempuan tu dia bukan lelaki yang baik.''lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik, perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik''ingatlah bahawa cinta bukanlah berdasarkan perasaan sahaja. Cinta adalah gabungan perasaan, komitmen dan tanggungjawab.

Kaum wanita perlu lebih teliti dalam soal memilih pasangan kelak merana hidup kalau hanya mengejar harta, rupa paras, luaran pasti tak kemana. Apabila kita asyik mencari kesempurnaan, selalunya kita akan berdepan dengan kekecewaan. Selagi kita mempunyai hak untuk memilih pasangan pilih laa yang baik-baik. Bagi perempuan cukup laa kalau korang dapat membantu lelaki jadi wanita yang baik. Jangan jadi wanita yang mmbiarkan hidup kamu berlalu begitu saja dan menyesal di kemudian hari. Kbye -,-'