over and over i cried :')






The reason why i jarang update -___-. sedang proses mengemas barang-barang balik raya. Buat macam bawak balik satu lori je kan? Haha, no lah act sebab asgmnt yang menimbun. Boleh gila dibuatnya, lecture ni dah tahu nak raya ada je dia nak bagi asgmnt suruh siapkan. Btw, i'm doing great over here. Great? Haha, no mybe? Btw aku sangat busy dengan daily life. everyday, bangun sahur, tido, bangun solat, mandi, pergi class, balik class, siap untuk iftar, rehat solat, stdy sikit, iron baju, tido. itulah rutin harian. pukul 12 standard tido, memang tak remaja lansung. Bila class macam sekolah, penat dia lain macam woo.

Act the main point aku update blog kali ni sebab aku tak boleh tido, almost 6am okay. Malas nak sahur, jpg lepas update terus solat then tido. Kepala pun dah pening mybe sebab menagis kot? Lately aku selalu menangis pasal benda yang bodoh. You guys rasa berbaloi tak aku menangis because of one guy? Yah I don’t know how to explain it but seriously I love him so much our memories keep bothering me gah fuck this. But bila fikir balik I feel like a DUMB RETARD! Aku ja sayang dia tapi dia? NEVER BABY NEVER. Dia just anggap aku ni kawan dia. Sedih sangat sangat. Before this aku tak pernah sabar dengan bf aku, aku tak pernah sayang bf aku sampai macamni. Aku tak pernah buat surprise for their birthday or whatever and aku tak pernah nak terhege pergi jumpa dia for a date but dengan dia why aku sanggup? Why? Why youre so stupid Munirah Mansor? Aku sanggup lepaskan lelaki2 yang jauh lebih baik dari dia aku setia dengan dia at last this is what I get? That’s why orang cakap lebih baik kita cari orang yang sayangkan kita bukan kita yang sayangkan dia. Nanti jadi macamni lah. Syok sendiri! Dia cakap dia awkward sebab dari kawan jadi couple. Hello, if you really love me you boleh bertahan la and at least you can try to hold our relationship right? But you, to early you give up on this relationship dear. Can you see t clearly munirah? He doesn’t love you and appriacate you at all. So stand up, stop crying and you also can stay strong with or without him kan sayang? You must be strong and smart enough to let go things that doesn’t belong to you anymore even you love him too much :’) don’t hold to something that not sure yet baby, pleaseeee :’) let go stay strong and move on. You can do it dearself and I know it! Haha. Apa-apa pun selamat berpuasa buat semua umat Islam. Anggaplah Ramadhan kali ini Ramadhan yang terkahir buat kita. Gunakanlah kesempatan yang ada sebaik mungkin. Selamat Pagi :’)




lagi seminggu nak raya 0__0